menu bar

Nákup a instalace

Registrace

Navigace

Aktualizace

  • Když jsem si koupil navigační zařízení, byly u něho licenční klíče pro aplikaci a mapy, ale když jsem se snažil zaregistrovat, tak došlo k chybě. Konkrétně „licenční klíč je již aktivován pro jiné zařízení”. Co mám dělat?

    Prosím, obraťte se na prodejce zařízení.

  • Co mám dělat, když jsem do zařízení při registraci zadal špatné sériové číslo?

    Obraťte se na naši technickou podporu a požádejte o zrušení registrace. Podrobnější informace o nové registraci (re-registraci) jsou k dispozici na /support/re-registration.

  • Co mám dělat, pokud dojde k chybě během registrace aplikace nebo mapy s tím, že klíč nebyl nalezen, nebo je nesprávný?

    Tato chyba znamená, že byl klíč při vstupu do programu chybně zadán. Ujistěte se také, že klíč zadáváte do správného pole. Většinou za to mohou velká a malá písmena (kontrola Caps Lock). Pokud jste si jisti, že jste zadali správný klíč a chyba přetrvává, pošlete, prosím e-mail technické podpoře pro jeho ověření na support@navitel.cz, ve kterém popíšete situaci. Nezapomeňte uvést licenční klíč a své kontaktní údaje.

    Licenční klíč si také můžete ověřit zavoláním do centra podpory.

  • Kde mohu v zařízení najít licenční klíč?

    Licenční klíč je na paměťové kartě nebo v interním úložišti (závisí na přístroji).

    Licenční klíč aplikace, nainstalované v PND, je uveden jako soubor „Registration key.txt“.

    Pokud je aplikace „Navitel Navigator“(delete quotation marks) již registrována (pro verzi 3.2 a vyšší verze), spusťte ji a klikněte na Menu v levém dolním rohu obrazovky, poté zvolte Můj Navitel > Stahování map > Navitel Navigator. Pokud nebude v podnabídce aplikace zastoupeno Stahování map, vyberte Můj Navitel > Všechny produkty > Navitel Navigator.

  • Jak mám registrovat mapu?

    Instrukce pro instalaci map najdete na: /instructions/maps-registration-common.